• header_buzzmij-3l

Wervingscampagne Startersbeurs Amsterdam afgerond

 

fokke sukke werervaring

In een groot aantal gemeenten (o.a. Nijmegen, Tilburg, Rotterdam, Den Haag) voert Buzzmij campagne  om de Startersbeurs regeling bekend te maken onder jongeren. En mét succes,  want in er wordt inmiddels al veel gebruik gemaakt van de regeling in de afzonderlijke gemeenten.

In Amsterdam wordt de Startersbeurs aangeboden sinds januari 2014. Om Amsterdamse jongeren – en met name mbo’ers –  te informeren over de regeling heeft Buzzmij een online campagne uitgevoerd. In het totaal hebben drie panels van Amsterdamse jongeren in de campagneperiode gewerkt aan de bekendmaking van de regeling.  Ze plaatsen berichten over werkervaring en de Startersbeurs op hun social media accounts, waardoor het nieuws zich snel razendsnel verspreidt. In deze periode liep het aantal aanmeldingen voor de Startersbeurs Amsterdam op (van nul) tot 44. Deze en andere concrete resultaten van onze campagne zijn door Anne Thijssen weergegeven in onderstaande infographic.

Infographic Startersbeurs Amsterdam